Klient indywidualny
Biznes
Strefa klienta (EBOK)
Intelly
  • Pakiety
  • Telewizja
  • Internet
  • Telefon
  • Skonfiguruj ofertę
  • Tv online
  • Aktualności
  • Biznes
  • Inwestycje
  • Pomoc
  • Kontakt

Pomoc

Masz pytania dotyczące naszej oferty lub instalacji i aktywacji usług? Odpowiedzi na najpopularniejsze pytania znajdziesz poniżej.

Wybierz temat zagadnień

Telewizja

Tu znajdziesz odpowiedzi między innymi na pytania, jak podłączyć dekoder lub jak zacząć korzystać z TV online

Internet

W tej kategorii dowiesz się, jak przebiega proces instalacji światłowodu lub internetu kablowego od Intelly.

Telefon

Dowiedz się co zrobić, aby przenieść swój numer do Intelly i zacząć korzystać z naszej usługi telefonii stacjonarnej.

Pytania ogólne
Instalacja
Użytkowanie
Wsparcie techniczne
Pytania dodatkowe
Wsparcie EBOK

Jak złożyć zamówienie na podłączenie odbiornika telewizyjnego?

Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 89 721 11 11 lub podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.

W jakich dniach czynne są Biura Obsługi Abonenta

Biuro Obsługi Abonenta w Olsztynie (ul. Pstrowskiego 31) jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.

Biuro Obsługi Abonenta w Ornecie (ul. 1 Maja 48/E) jest do Państwa dyspozycji w poniedziałki i czwartki w godzinach 9.30 - 16.00.

Biuro Obsługi Abonenta w Reszlu (ul. Łąkowa 2) jest do Państwa dyspozycji w środy w godzinach 9.30 - 16.00.

Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na  www.Intelly.pl/kontakt .

W jakich godzinach mogę dzwonić do Działu Pomocy Intelly?

Dział Pomocy Intelly jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 18:00.

Wystarczy zadzwonić pod numer 89 721 11 11 wew.3 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy www.Intelly.pl/kontakt.

Czym jest odbiornik telewizyjny?

Odbiornik telewizyjny jest domowym centrum rozrywki z dostępem do: telewizji cyfrowej w jakości HD/4K, tysięcy filmów i odcinków popularnych seriali w kategoriach Free VOD i VOD, stron www największych i najważniejszych portali, radia internetowego, serwisów rozrywkowych, usługi Catchup TV i wiele innych do tej pory form używania telewizora.

Czy mogę nagrywać na odbiorniku telewizyjnym?

Tak. Odbiorniki HD posiadają gniazdo USB, dzięki któremu można podłączyć zewnętrzny dysk twardy, na którym nagrają Państwo swoje ulubione programy.

Ile odbiorników mogę podłączyć w swoim lokalu?

Dla prawidłowego działania usług, maksymalnie można podłączyć 3 odbiorniki w lokalu.

Czym jest moduł telewizyjny CI+?

Moduł CI+ to urządzenie umożliwiające odbiór programów z oferty Intelly w jakości HD bez dodatkowego Odbiornika.

Gdzie instaluje się moduł telewizyjny CI+?

Moduł instaluje się bezpośrednio w specjalnym gnieździe telewizora (z tunerem DVB-C MPEG-4), które obsługuje standard CI+. Odpowiednie informacje znajdziecie Państwo w instrukcji obsługi telewizora.

20181009-image

Jakie są zalety modułu telewizyjnego CI+?

  • oszczędność miejsca
  • brak dodatkowych kabli
  • do obsługi wystarczy pilot od telewizora
  • oszczędność energii
BĄDŹ NA BIEŻĄCOZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Oferta
  • Pakiety
  • Telewizja
  • Internet
  • Telefon
  • Skonfiguruj ofertę
  • Inwestycje
  • Biznes
  • TV Online
Obsługa klienta
Zadzwoń

BOK

89 721 11 11

Dział Techniczny

89 721 11 11 wew. 3

Napisz

biuro@intelly.pl

serwis@intelly.pl

Dla klienta
  • Dokumenty
  • Komunikaty
  • Pomoc
  • Sprawdź zasięg
  • Tester prędkości
O Intelly
  • Kim jesteśmy?
  • Aktualności
  • Kariera
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Znajdź nas
Intelly – Sieć Nowej Generacji
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2023-2025 intelly.pl
Wykonawca:Profesjonalne strony internetowe - FlatArt
×
Chcesz się z nami skontaktować?
Zadzwoń
89 721 11 11
Napisz do nas
biuro@intelly.pl
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe