Kariera
Szukasz pracy i czujesz, że możesz stać się wartościowym wsparciem dla naszego zespołu? Wyślij nam swoje zgłoszenie!
Specjalista ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- Realizacja celów sprzedażowych
- Wsparcie telefonicznej obsługi posprzedażowej
- Obsługa biurowej korespondencji e-mail
- Wsparcie monitoringu należności w zgodzie z obowiązującymi procedurami
- Sporządzanie raportów z bieżącej pracy
- Inne zadania administracyjno-biurowe
Czego oczekujemy od idealnego kandydata?
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet)
- Gotowość do wyjazdów służbowych (firma posiada zamiejscowe Biura Obsługi Klienta czynne raz w tygodniu)
- Prawo jazdy kat. B
- Otwartość i zaangażowanie w pracę
- Umiejętność rozwiązywania spraw z trudnym klientem
- Zdolności negocjacyjne
- Dynamika w działaniu i dobra organizacja pracy
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta i monitoringu należności
Mamy do zaoferowania
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy i opieka osoby prowadzącej
- Ciekawą pracę w środowisku opartym na współpracy i wzajemnym szacunku
- Możliwość ubezpieczenia grupowego
- Możliwość rozwoju osobistego poprzez bezpłatne szkolenia prowadzone przez profesjonalnych trenerów
Aplikuj online
za pomocą formularza kontaktowego